Subject: Küsimus seoses Prangli saare püsielaniku piletisoodustuse võimaldamisega Prangli liinil
From: "Raul Ilisson" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Tue, 14 May 2024 12:38:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt püsiasustusega väikesaarte seadus (VSaarS) § 3 p 4 alusel on
riigi ja kohalike omavalitsuste eesmärgid püsiasustusega väikesaarte
haldamisel esmatähtsate avalike teenuste (politsei- ja päästeasutused,
joogivesi, post- ja elektronside, elektrivarustus, transpordiühendus,
alus-, põhi- ja keskharidus, sotsiaalabi) kättesaadavuse tagamine.

Vabariigi valitsus on määranud Prangli liinile reisiparvlaeva Wrangö
https://www.riigiteataja.ee/akt/304052021009?leiaKehtiv Avaliku
teenindamise lepingu alusel opereerib reisiparvlaeva Wrangö OÜ Tuule
Liinid.

Prangli liini piletihinnad kehtestab Viimis vald. Piletite vastavust
(olemasolu, soodustused jms) kontrollib OÜ Tuule Liinid.

Lähtuvalt VSaarS § 3 eesmärkidest on vald määranud Prangli saare
püsielanikele piletihinna soodustused. Küsimus, kas vald tohib OÜ-le Tuule
Liinid (laeva operaatorile) edastada isiku eesnime ja isikukoodi, et
Prangli saare püsielanikul oleks võimalik saada reisiparvlaeval Wrangö
piletihinna soodustust? Info edastamine laeva operaatorile on vajalik,
kuna vastasel juhul ei ole Prangli saare püsielanikul võimalik saada
sõidusoodustust.

Lisan, et lähtuvalt VSaarS § 3 p 2 eesmärgist on sõidusoodustuse
kehtestamises saare elanike ja valla esindajate vahel Prangli rahvamaja
üldkoosolekul kokku lepitud. Koosoleku toimumisest on saare elanikke
saarevanema poolt avalikult FB Prangli saare uudised lehel informeeritud.

Lugupidamisega

Raul Ilisson
merenduse vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8708

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee